Jeseníky 2018

22. 11. 2018

Letošní Jeseníky se zatím vedou v duchu oblačnosti a teploty kolem 0 stupňů, ale nám to nijak nevadí a středeční příjezd na chatu jsme si spestřili výklusem k Vřesové studánce a jelikož trenér dorazí až další den tak neměl kdo vyhlásit večerku a někteří (nebudem jmenovat) šli spát až ve čtvrtek ráno :-)

Ve čtvrtek dopoledne jsme se vydali na Švýcárnu ( cca 15 km). Teplota těsně nad 0, mlhavo ale bezvětří takže se běželo výborně. Přípravu na oběd nám spestřil příjezd trenéra a hlavně telefonát Jirky Kruliše že nějak minul odbočku na Červenohorské sedlo a došel až do Koutu pod Desnou.

Po výborném obědě a odpoledním klidu,a už pod dozorem trenéra pokračoval trénink technickou částí (rozklus, rozcvička, abeceda, kopečky zpestřené dřepy a kliky). Teď se už těšíme na večeři a večerní kino.

Očekáváme zítřejší příjezd další skupiny které by se měla ráno připojit.

Nějaké fotky postupně dáváme do fotogalerie.

Roman T.

...neděle :-)

(Gábi, 2. 12. 2018 22:29)

Hezký večer přeji,
tak je neděle, zase je další týden pryč a já se vracím k poslednímu dni soustředění. 64 řekl, že jsem si tím povídáním naběhla, ...sama doufám,že bude jaro běžecky lepší než tahle druhá půlka roku 2018. :-) ..určitě bude. A teď tedy zpátky k soustředění. Moje koleno se dost při chůzi ozývalo, takže to na nějaké velké a dlouhé běhání nevypadalo. Počasí se proměnilo o 100% a bylo božsky, slunečno, a ledovo. S Věrkou a Jardou jsme následovali holky směrem na Vřesovou studánku, chůzi a focení okolního ledového království jsme střídali s během po rovinkách. U "Okna" jsme došli holky a bylo velké focení. Dolů k rozcestníku se moc běžet nedalo, ledové bylo úplně všechno, každá travička i kámen. Od Vřesové studánky jsme běželi. Koleno mně zlobilo a běžela jsem jak postřelená srna :-) cha,.. asi 3 km od chaty mně doběhl Rosťa. Moje tempo bylo pomalé a tak jsem ho poslala ať běží "po svém". Nevím jak to nejlépe popsat, tak nějak jsem pomalu odbrzdila kolena, prodloužila malinko kroky. Sama jsem byla překvapena jak se mi dobře běží. Nabrala jsem rychlost a 500 m před chatou jsem předběhla i holky co běžely přede mnou. Bez bolesti kolene jsem s vnitřní eufórií doběhla k chatě. ..Bylo to parádní. Urychlím to. Následoval super oběd, předání chaty a tradiční foto skupiny :-) Za mně prostě luxusní víkend. Děkuji všem. Těším se na další soustředění. Mějte úsměv... Gábi a 64

...těšila jsem se ...a vše bylo na výbornou :-)

(Gábi, 27. 11. 2018 22:08)

Zdravím, přátelé,
píši zde poprvé..napadlo ně to, ale 64-ka mně "nakopl" a tak tedy zkusím dát své pocity "na papír" dříve, než bych se odhodlala sama.
Moje první soustředění bylo tak zvaně rozkoukávací a poprvé jsem uběhla 22 km. Minulý rok jsem nějak nebyla ready a proběhla jen procházka, zato tohle soustředění bylo parádní. Už když jsme jeli serpentínami nahoru, jsem se přistihla, že se usmívám a že se jednoduše těším na setkání a na běh. Popravdě jsem momentálně s běháním na štíru, dost, takže jsem byla natěšená. Ne že bych trhla rekord, ale i díky Věrušce se mi běželo fajně. Na Pradědu mlha, že bys ji mohl krájet, vítr fičel a já měla chvílemi pocit, jestli náhodou neběžím špatně, protože rozhledna stále nikde. A přála jsem si, aby už jsem ji viděla, protože jsem chtěla být na vrcholu první... podařilo se! Tak koho by pak nebavilo běhání..cha. S Věrkou jsme si objednaly čaj s medíkem a citronkou. Vychutnaly jsme si horký čaj, mezitím jsme přivítaly 64 a další, jak přibíhali. 106 Kč stálo na účtence a já měla jen 100 Kč, tak jsme tam nechaly zaseklou sekeru. Jelik0ž byl venku stále "samec", honem jsme se vyfotily se s Pradědem a hurá dolů. Na Švýcárně jsme se nezastavily, přeci by nás mohli předběhnout "rychlíci" a to jsme nemohly dopustit. Jestliže jsem chtěla doběhnout na chatu opět jako první, nemohla jsem si prostoj dovolit. :-) ... 64 mně předběhl, protože jsem byla indisponována bolestí kolene a nemohla jsem běžet jako srnka. Je to můj milouš, ..odpustila jsem mu..cha. Ok. Touto story jsem chtěla říci, že soustředění se maximálně vydařilo. Kluci skvěle vařili, palačinky od Věrušky byly bombastické, večer víno teklo proudem :-) bylo teploučko, v sauně, někteří se protáhli s trenérem při rozcvičce... co víc si přát, no né? A druhý den nás potěšilo to nejkrásnější počasí. Azuro, bezvětří a ledové království. Ale neděli vám popíšu třeba zítra, chcete? pa pa pa, ...jo a některé z dam jsme nechtě potáhli krásné běhací rukavičky, budou u nás než se potkáme, ale můžeme je poslat i poštou, pokud si budete přát :-) Mějte se báječně přátelé! G. a 64

Re: ...těšila jsem se ...a vše bylo na výbornou :-)

(Dominika, 29. 11. 2018 10:34)

ahoj Gábi, je super, že sis odvezla pouze pozitivní dojmy a rukavice....:) co jsou zač? postrádám tenké šedé...Dominika

(mčj, 30. 11. 2018 11:51)

ahoj Gábi, čekám na pokračování, bo po té neděli jste přiběhli nabité elánem a energií na celou zimu. Doufám, že to na jaře bude vidět.

Pozdrav

(Karin, 23. 11. 2018 19:14)

Ahojky, pěkná fotoreportáž i s komentářem. Tak se pekelně soustřeďte! Jste sledováni !-). Hezký dlouhý víkend Vám všem Karča. :o)